Näyttelyt

Ruuhka-Suomen Rotukissayhdistys ry (Rurok) järjestää kansainvälisen kissanäyttelyn 25.-26.8.2018, tervetuloa!

Paikka:  Koirakeidas, Vantaanpuistontie 29, 01730 Vantaa
(löytyy joillain navigaattoreilla myös osoitteella Åbyntie 2)
www.koirakeidas.com

Tutustu Kissaliiton kotisivuilla olevaan materiaaliin huolellisesti. Voit tarvittaessa pyytää materiaalia myös oman yhdistyksesi sihteerin kautta. Näyttelytoimikunnalle voi osoittaa kysymyksiä näyttelysäännöistä ja niiden tulkinnasta sähköpostilla osoitteella ntksihteeri@kissaliitto.fi.
Näyttelyinfossa kerrotaan, miten näyttelypäivä ja arvostelu etenevät. Näyttelyilmoittautumiset suositellaan tehtäväksi Omakissassa, mutta ilmoittautumisohjeessa käydään läpi ilmoittautumislomakkeen täyttö kohta kohdalta. Näyttelyiden hygieniaohjeet löytyvät terveysosiosta. Näyttelysäännöt löytyvät kokonaisuudessaan PDF-muodossa sivun vasemmasta palstasta. Säännöistä voit hakea etsimääsi sääntökohtaa sopivalla hakusanalla käyttämällä Etsi-toimintoa.

Kuva Heikki Siltala Kuva YLE/Siru Päivinen Kuva Pekka Raiski