Näyttelyt

Uudenmaan rotukissayhdistys ry (URK) järjestää kansainvälisen rotukissanäyttelyn 9.-10.11.2019, tervetuloa!

Paikka:  Askola-Areena, Linnankoskentie 61, 07510 Askola

Tutustu Kissaliiton kotisivuilla olevaan materiaaliin huolellisesti. Voit tarvittaessa pyytää materiaalia myös oman yhdistyksesi sihteerin kautta. Näyttelytoimikunnalle voi osoittaa kysymyksiä näyttelysäännöistä ja niiden tulkinnasta sähköpostilla osoitteella ntksihteeri@kissaliitto.fi.

Näyttelyinfossa kerrotaan, miten näyttelypäivä ja arvostelu etenevät. Näyttelyilmoittautumiset suositellaan tehtäväksi Omakissassa, mutta ilmoittautumisohjeessa käydään läpi ilmoittautumislomakkeen täyttö kohta kohdalta. Näyttelyiden hygieniaohjeet löytyvät terveysosiosta. Näyttelysäännöt löytyvät kokonaisuudessaan PDF-muodossa sivun vasemmasta palstasta. Säännöistä voit hakea etsimääsi sääntökohtaa sopivalla hakusanalla käyttämällä Etsi-toimintoa.

Kuva Heikki Siltala Kuva YLE/Siru Päivinen Kuva Pekka Raiski