Näyttelyt

Itä-Suomen Rotukissayhdistys ry (ISROK) järjestää kansainvälisen rotukissanäyttelyn 1.-2.12.2018, tervetuloa!

Paikka:  Koira-Mekka, Siikaranta 13, 70620 KUOPIO

Tutustu Kissaliiton kotisivuilla olevaan materiaaliin huolellisesti. Voit tarvittaessa pyytää materiaalia myös oman yhdistyksesi sihteerin kautta. Näyttelytoimikunnalle voi osoittaa kysymyksiä näyttelysäännöistä ja niiden tulkinnasta sähköpostilla osoitteella ntksihteeri@kissaliitto.fi.
Näyttelyinfossa kerrotaan, miten näyttelypäivä ja arvostelu etenevät. Näyttelyilmoittautumiset suositellaan tehtäväksi Omakissassa, mutta ilmoittautumisohjeessa käydään läpi ilmoittautumislomakkeen täyttö kohta kohdalta. Näyttelyiden hygieniaohjeet löytyvät terveysosiosta. Näyttelysäännöt löytyvät kokonaisuudessaan PDF-muodossa sivun vasemmasta palstasta. Säännöistä voit hakea etsimääsi sääntökohtaa sopivalla hakusanalla käyttämällä Etsi-toimintoa.

Kuva Heikki Siltala Kuva YLE/Siru Päivinen Kuva Pekka Raiski