Näyttelyt

Suomen Rotukissayhdistys ry (Surok) järjestää kansallisen rotukissanäyttelyn 25.-26.1.2020, tervetuloa!

Paikka:  Elenia Areena, Härkätie 17, 13600
Hämeenlinna, www.hameenlinna.fi

Lauantaina 25.1. on burmien (BUR) Breed BIS

Tutustu Kissaliiton kotisivuilla olevaan materiaaliin huolellisesti. Voit tarvittaessa pyytää materiaalia myös oman yhdistyksesi sihteerin kautta. Näyttelytoimikunnalle voi osoittaa kysymyksiä näyttelysäännöistä ja niiden tulkinnasta sähköpostilla osoitteella ntksihteeri@kissaliitto.fi.

Näyttelyinfossa kerrotaan, miten näyttelypäivä ja arvostelu etenevät. Näyttelyilmoittautumiset suositellaan tehtäväksi Omakissassa, mutta ilmoittautumisohjeessa käydään läpi ilmoittautumislomakkeen täyttö kohta kohdalta. Näyttelyiden hygieniaohjeet löytyvät terveysosiosta. Näyttelysäännöt löytyvät kokonaisuudessaan PDF-muodossa sivun vasemmasta palstasta. Säännöistä voit hakea etsimääsi sääntökohtaa sopivalla hakusanalla käyttämällä Etsi-toimintoa.

Kuva Heikki Siltala Kuva YLE/Siru Päivinen Kuva Pekka Raiski