Tervetuloa Suomen Kissaliiton järjestämään webinaariin kissojen anestesiasta sunnuntaina 4.2.2024

Webinaarissa käsitellään kissojen anestesiaturvallisuutta ja siihen vaikuttavia tekijöitä omistajan ja kasvattajan näkökulmasta.

Ajankohta: 4.2.2024 kello 18-19
Puhuja: Vuokko Pekkola, ELL, pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri, Dip. ECVAA

Toteutustapa:  Webinaari on etätilaisuus Kissaliiton Meet-ympäristössä

Kaikille avoin tilaisuus on maksuton, mutta vaatii etukäteisilmoittautumisen. Webinaari tallennetaan ja on katsottavissa kuukauden ajan. Linkki tallenteeseen lähetetään kaikille ilmoittautuneille tilaisuuden jälkeen.

Osallistujien määrä on rajattu 100 henkilöön. Ilmoittautuminen 1.2.2024 mennessä ilmoittautumislomakkeen kautta. Osallistumislinkki lähetetään sähköpostitse ennen tilaisuutta. Jos et ole saanut linkkiä viimeistään vuorokautta ennen tilaisuutta, ota yhteyttä tkt.puheenjohtaja(at)kissaliitto.fi.