Näyttelyt

Suomen Rotukissayhdistys ry  (SUROK) järjestää kansainvälisen rotukissanäyttelyn 23.-24.7.2016 , tervetuloa.

Paikka:Kaapelitehdas / Merikaapelihalli Tallberginkatu 1 D, 00180 Helsinki (http://www.kaapelitehdas.fi/)

Tutustu Kissaliiton kotisivuilla olevaan materiaaliin huolellisesti. Voit tarvittaessa pyytää materiaalia myös oman yhdistyksesi sihteerin kautta. Näyttelytoimikunnalle voi osoittaa kysymyksiä näyttelysäännöistä ja niiden tulkinnasta sähköpostilla osoitteella ntksihteeri@kissaliitto.fi.

Näyttelyinfossa kerrotaan, miten näyttelypäivä ja arvostelu etenevät. Näyttelyilmoittautumiset suositellaan tehtäväksi Omakissassa, mutta ilmoittautumisohjeessa käydään läpi ilmoittautumislomakkeen täyttö kohta kohdalta. Näyttelyiden hygieniaohjeet löytyvät terveysosiosta. Näyttelysäännöt löytyvät kokonaisuudessaan PDF-muodossa sivun vasemmasta palstasta. Säännöistä voit hakea etsimääsi sääntökohtaa sopivalla hakusanalla käyttämällä Etsi-toimintoa.