Näyttelyt

Uudenmaan Rotukissayhdistys ry (URK) järjestää kansainvälisen kissanäyttelyn 11.-12.11.2017, tervetuloa!

Paikka: Helsingin Messukeskus, Messuaukio 1, 00520 Helsinki

HUOM! Näyttelyn aikana Messukeskuksessa järjestetään Meidän viikonloppu -tapahtuma, johon kuuluu Lemmikki2017, Elma2017, Kädentaito- ja Metsämessut sekä Outletexpo. Näytteilleasettajana pääset maksutta kaikille näille messuille.

Tutustu Kissaliiton kotisivuilla olevaan materiaaliin huolellisesti. Voit tarvittaessa pyytää materiaalia myös oman yhdistyksesi sihteerin kautta. Näyttelytoimikunnalle voi osoittaa kysymyksiä näyttelysäännöistä ja niiden tulkinnasta sähköpostilla osoitteella ntksihteeri@kissaliitto.fi.
Näyttelyinfossa kerrotaan, miten näyttelypäivä ja arvostelu etenevät. Näyttelyilmoittautumiset suositellaan tehtäväksi Omakissassa, mutta ilmoittautumisohjeessa käydään läpi ilmoittautumislomakkeen täyttö kohta kohdalta. Näyttelyiden hygieniaohjeet löytyvät terveysosiosta. Näyttelysäännöt löytyvät kokonaisuudessaan PDF-muodossa sivun vasemmasta palstasta. Säännöistä voit hakea etsimääsi sääntökohtaa sopivalla hakusanalla käyttämällä Etsi-toimintoa.