Suomen Kissaliitto ry:n terveys- ja koulutustoimikunta (TKT) järjestää KTO-seminaarin lauantaina 16.3.2019 klo 9.30 – 15.00 Tampereen yliopiston päärakennuksessa, luentosalissa A32, Kalevantie 4.

Seminaari on tarkoitettu rotuyhdistysten edustajille (2 edustajaa kustakin yhdistyksestä) ja se on yhdistysten edustajille maksuton. Päivään voivat osallistua myös muut kiinnostuneet, jolloin hinta on 10 €/henkilö. Lounaan osallistujat maksavat itse, paikalla on edullinen lounasruokala (hinta noin 6-11 euroa annoksesta riippuen).

Aika               klo 9.00 – 15.00
Paikka:          Tampereen yliopisto, Kalevantie 4. luentosali A32

Alustava ohjelma

09.00             Aamukahvi                                                              Royal Canin

09.30             Päivän avaus                                                           Carin Sahlberg

09.40             Ohjelman päämäärä ja tarkoitus                      Jaana Tähtinen
                     Suunnittelu ja sisältö                                           Kaisa Savolainen

11.00             Käytännön ohjeita ja kokemuksia                      Jenni Koskinen

12.00             Lounas

13.00             Ryhmätyöskentely

15.00             Päivän päätös

Ilmoittautumiset:
* Rotuyhdistysten edustajat (2 edustajaa) 1.3.2019 mennessä. Ilmainen.
* Kaikille halukkaille ilmoittautuminen alkaen 1.3.2019, hinta 10 €. Ilmoittautumisen yhteydessä saat maksutiedot. Ilmoittautuminen päättyy 10.3.2019.

Ilmoittautuminen sähköpostilla Inkeri Siltalalle (inkeri.siltala@kissaliitto.fi). Ilmoittautuneista tarvitsemme nimen, yhdistyksen, sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron sekä mahdollisen erityisruokavalion. Seminaariin mahtuu max. 50 henkilöä.

Tapahtuman sponsorina:

TERVETULOA!