Maailmannäyttely pidetään Tampereella 27.-28. lokauuta 2018. Sen suunnittelu on aloitettu jo viime vuoden puolella.
Työryhmät huolehtivat omien vastuualueittensa tehtävistä. Tällä hetkellä ollaan hyvin aikataulussa.

• Koordinaattoreina toimivat Pia Nyman & Veikko Saarela
    Työryhmien vastaavat:
  • Tiedotus: Katerina Leino & Outi Vallenius
  • Ohjelma: Anne Pietikäinen & Sanna-Leena Santapakka
  • IT & AV toteutus: Jouni Kähkönen
  • Näyttelypäälliköt: Jukka Martikainen, Marika Nyström & Elise Rämö
  • Näyttelysihteerit: Eeva Lindblom, Katja Kinnunen, Tarja Kudjoi & Kristiina Martikainen, tiimissä hallituksesta Marika Landen
  • Myyntiosastot ja sponsorit: Pia Nyman
  • Pääassistentti: Riikka Turpeinen
  • Hallitus: Veikko Saarela

Lokakuun lopulla julkaistaan World Show 2018 näyttelykutsu ja avataan kotisivut sekä facebook-sivu, Hollannin maailmannäyttelyn viimeisenä päivänä 29.10.2017. Kotisivut avataan osoitteeseen www.ws2018.fi
Hotellihuoneiden varaukset kampanjahinnoin Restel-ketjun yhteistyöhotelleihin ovat mahdollisia 1.11. alkaen, ohjeet ilmoitetaan kutsussa ja kotisivulla.
Näyttelyn järjestelyt hoidetaan pääosin talkootyön voimin. Mikäli haluat tulla mukaan varmistamaan tämän unohtumattoman näyttelyn onnistumisen, ilmoittaudu elokuussa 2018 mukaan tiimiin! Näyttelyn järjestämiseen tarvittavia henkilöitä haetaan avoimesti ja julkisesti, mutta töihin voi ilmoittautua hetimitenkin. Kaikille halukkaille löytyy varmasti tekemistä.
Lisätietoja ja vastauksia kysymyksiin osoitteesta ws18.info@kissaliitto.fi