Suomen Kissaliitto ry:n terveys- ja koulutustoimikunta (TKT) järjestää yhdeksännen kerran rotujen terveyspäivän la 07.10.2017 klo 8.30 – 16.00 Tampereen yliopiston päärakennuksessa, luentosalissa A32, Kalevantie 4.

Terveyspäivä on tarkoitettu rotuyhdistysten edustajille (2 edustajaa kustakin yhdistyksestä) ja se on yhdistysten edustajille maksuton. Päivään voivat osallistua myös muut kiinnostuneet, jolloin hinta on 10 €/henkilö. Lounaan osallistujat maksavat itse, paikalla on edullinen lounasruokala (hinta noin 6-11 euroa annoksesta riippuen).

Ilmoittautumiset: * Rotuyhdistysten edustajat (2 edustajaa) 1.9.2017 mennessä. Ilmainen. * Kaikille halukkaille ilmoittautuminen alkaen 2.9.2017, hinta 10 €. Ilmoittautumisen yhteydessä saat maksutiedot. Ilmoittautuminen päättyy 3.10.2017. Ilmoittautuminen sähköpostilla Inkeri Siltalalle (inkeri.siltala@kissaliitto.fi). Ilmoittautuneista tarvitsemme nimen, mahdollisen rotuyhdistyksen, sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron sekä mahdollisen erityisruokavalion. Terveyspäivään mahtuu max. 50 henkilöä.